Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Viimeisimmät aiheet
» Mikä taho on ylläpitäjä tälle sivustolle?
Sähköposti EmptyLa 11 Kesä 2016 - 7:56 kirjoittaja Arja H

» Matkalaukun ostaja 8.6.2016/kuopionkirppari.fi
Sähköposti EmptyPe 10 Kesä 2016 - 8:04 kirjoittaja Arja H

» Hyvä kuopionkirppari.fi
Sähköposti EmptyTi 24 Marras 2015 - 10:23 kirjoittaja Arja H

» Kadonnut kännykkä 2.7.2015
Sähköposti EmptyPe 3 Heinä 2015 - 23:26 kirjoittaja Vierailija

» löydetty avain
Sähköposti EmptyTo 1 Tammi 2015 - 6:46 kirjoittaja Vierailija

» ilmoitusten poisto kuopionkirppari.fi sivustolla
Sähköposti EmptyPe 12 Syys 2014 - 3:14 kirjoittaja Vierailija

» Kadonnut CYPERSHOPIN KASSI!
Sähköposti EmptyPe 15 Elo 2014 - 4:41 kirjoittaja Vierailija

» Itä-Suomen Löytötavarapiste
Sähköposti EmptyTi 29 Heinä 2014 - 11:27 kirjoittaja Vierailija

» Uutta osastoa ehdottaisin
Sähköposti EmptyPe 23 Toukokuu 2014 - 19:45 kirjoittaja Vierailija

Mainos
Marraskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Kalenteri Kalenteri

Sähköposti

Siirry alas

Sähköposti Empty Sähköposti

Viesti  Rane55 Pe 5 Huhti 2013 - 13:05

Ei voi hankalampaa kaupankäyntiä olla kuin että pitää ensin ottaa yhteyttä sähköpostilla. Ei tietoa missä päin myytävä tavara on. Mikä siinä on niin salaista, ettei voi antaa numeroaan ja kertoa ilmoituksessa, missä päin myytävä tavara on. Minä en ota yhteyttä, olipa kuinka kiinnostava tavara kyseessä tahansa. Kuten myös sekin, ettei ole sovitusmahdollisuutta. Kuka hemmetti ostaa ilman sovittamatta. Ostaisitko itse? Evil or Very Mad

Rane55
Edistynyt
Edistynyt

Viestien lukumäärä : 14
Pisteet : 28
Kunnia : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

Sähköposti Empty ei sovitus mahdollisuutta ...

Viesti  ostaja La 13 Huhti 2013 - 11:35

No EN ainakaan minä ostais ilman sovittamista.... Pitääkö vielä maksaakin ennen kun edes näkee tuotteen Evil or Very Mad .Toisille ei vaan sano mitään hyvät tavat ja reilu kaupankäynti !!!! No

ostaja
Vierailija

Sähköposti Empty Vs: Sähköposti

Viesti  piia Pe 23 Elo 2013 - 5:11

Minä taas en ymmärrä mikä siinä on, kun ei voi sähköpostia esille laittaa. Paljon mieluummin käyn kaupat sähköpostilla, saa kysyttyä rauhassa haluamansa asiat, on mustaa valkoisella ja ainakin menee osoitteet oikein toisin kuin puhelimella häseltäessä. On ilmaista ja voi vastata kun oikeasti on aikaa, enemmän minä koneen äärellä olen kuin puhelimen. Numeron annan sitten kun ollaan hakemaan tulossa ihan siltä varalta, että tulee joku pikainen este tai osoite ei meinaa löytyä. Ilmoituksiin, joissa on pelkkä puhelinnumero en edes vaivaudu ottamaan yhteyttä.

piia
Vierailija

Sähköposti Empty Sähköposti

Viesti  lalake Pe 6 Syys 2013 - 21:46

En laita itse puhelinnumeroa enää ilmoituksiin, sillä edellisellä kerralla sain häirikkötekstiviestejä seuraavat 2kk (tulivat tuntemattomasta numerosta/prepaidliittymästä, joten en saanut selville lähettäjää). Selvennyksesksi vielä, että tälle häirikköviestien lähettäjälle en tuotetta myynyt vaan viestit olivat vain yleisiä häirikköviestejä/kommentteja myytävästä tuotteesta.

lalake
Vierailija

Viesti  retro La 26 Loka 2013 - 1:16

itsekään en vaivaudu soittelemaan ellei kyseessä ole joku todella kiinnostava juttu. sähköpostilla mieluiten kysyn ensiksi ja jos sitä ei ole ilmoituksessa niin harvemmin jaksan kiinnostua.

tekstareita en jaksa lähetellä kun noitten naputtelussa menee enemmän aikaa kun 10 rivin sähköpostiviestin kirjottamisessa.

retro
Vierailija

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa