Sähköposti
Sivu 1 / 1
Sähköposti
Ei voi hankalampaa kaupankäyntiä olla kuin että pitää ensin ottaa yhteyttä sähköpostilla. Ei tietoa missä päin myytävä tavara on. Mikä siinä on niin salaista, ettei voi antaa numeroaan ja kertoa ilmoituksessa, missä päin myytävä tavara on. Minä en ota yhteyttä, olipa kuinka kiinnostava tavara kyseessä tahansa. Kuten myös sekin, ettei ole sovitusmahdollisuutta. Kuka hemmetti ostaa ilman sovittamatta. Ostaisitko itse?
Rane55- Edistynyt
- Viestien lukumäärä : 14
Pisteet : 28
Kunnia : 0
ei sovitus mahdollisuutta ...
No EN ainakaan minä ostais ilman sovittamista.... Pitääkö vielä maksaakin ennen kun edes näkee tuotteen .Toisille ei vaan sano mitään hyvät tavat ja reilu kaupankäynti !!!!
ostaja- Vierailija
Vs: Sähköposti
Minä taas en ymmärrä mikä siinä on, kun ei voi sähköpostia esille laittaa. Paljon mieluummin käyn kaupat sähköpostilla, saa kysyttyä rauhassa haluamansa asiat, on mustaa valkoisella ja ainakin menee osoitteet oikein toisin kuin puhelimella häseltäessä. On ilmaista ja voi vastata kun oikeasti on aikaa, enemmän minä koneen äärellä olen kuin puhelimen. Numeron annan sitten kun ollaan hakemaan tulossa ihan siltä varalta, että tulee joku pikainen este tai osoite ei meinaa löytyä. Ilmoituksiin, joissa on pelkkä puhelinnumero en edes vaivaudu ottamaan yhteyttä.
piia- Vierailija
Sähköposti
En laita itse puhelinnumeroa enää ilmoituksiin, sillä edellisellä kerralla sain häirikkötekstiviestejä seuraavat 2kk (tulivat tuntemattomasta numerosta/prepaidliittymästä, joten en saanut selville lähettäjää). Selvennyksesksi vielä, että tälle häirikköviestien lähettäjälle en tuotetta myynyt vaan viestit olivat vain yleisiä häirikköviestejä/kommentteja myytävästä tuotteesta.
lalake- Vierailija
Vs: Sähköposti
itsekään en vaivaudu soittelemaan ellei kyseessä ole joku todella kiinnostava juttu. sähköpostilla mieluiten kysyn ensiksi ja jos sitä ei ole ilmoituksessa niin harvemmin jaksan kiinnostua.
tekstareita en jaksa lähetellä kun noitten naputtelussa menee enemmän aikaa kun 10 rivin sähköpostiviestin kirjottamisessa.
tekstareita en jaksa lähetellä kun noitten naputtelussa menee enemmän aikaa kun 10 rivin sähköpostiviestin kirjottamisessa.
retro- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
La 11 Kesä 2016 - 7:56 kirjoittaja Arja H
» Matkalaukun ostaja 8.6.2016/kuopionkirppari.fi
Pe 10 Kesä 2016 - 8:04 kirjoittaja Arja H
» Hyvä kuopionkirppari.fi
Ti 24 Marras 2015 - 10:23 kirjoittaja Arja H
» Kadonnut kännykkä 2.7.2015
Pe 3 Heinä 2015 - 23:26 kirjoittaja Vierailija
» löydetty avain