Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Viimeisimmät aiheet
» Mikä taho on ylläpitäjä tälle sivustolle?
Epäluotettavat myyjät EmptyLa 11 Kesä 2016 - 7:56 kirjoittaja Arja H

» Matkalaukun ostaja 8.6.2016/kuopionkirppari.fi
Epäluotettavat myyjät EmptyPe 10 Kesä 2016 - 8:04 kirjoittaja Arja H

» Hyvä kuopionkirppari.fi
Epäluotettavat myyjät EmptyTi 24 Marras 2015 - 10:23 kirjoittaja Arja H

» Kadonnut kännykkä 2.7.2015
Epäluotettavat myyjät EmptyPe 3 Heinä 2015 - 23:26 kirjoittaja Vierailija

» löydetty avain
Epäluotettavat myyjät EmptyTo 1 Tammi 2015 - 6:46 kirjoittaja Vierailija

» ilmoitusten poisto kuopionkirppari.fi sivustolla
Epäluotettavat myyjät EmptyPe 12 Syys 2014 - 3:14 kirjoittaja Vierailija

» Kadonnut CYPERSHOPIN KASSI!
Epäluotettavat myyjät EmptyPe 15 Elo 2014 - 4:41 kirjoittaja Vierailija

» Itä-Suomen Löytötavarapiste
Epäluotettavat myyjät EmptyTi 29 Heinä 2014 - 11:27 kirjoittaja Vierailija

» Uutta osastoa ehdottaisin
Epäluotettavat myyjät EmptyPe 23 Toukokuu 2014 - 19:45 kirjoittaja Vierailija

Mainos
Toukokuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalenteri Kalenteri


Epäluotettavat myyjät

Siirry alas

Epäluotettavat myyjät Empty Epäluotettavat myyjät

Viesti  Tiina To 17 Tammi 2013 - 4:29

Kerronpa oman tarinani eräästä taimien myyjästä täällä. Viime kesän ja syksyn aikana taimien ilmoituksia oli täällä tiheään. Päätin minäkin soittaa myyjälle ja tilata. Myyjä asui Kuopion pohjoispuolella ja minä eteläpuolella joten teimme treffit kuopioon jossa tehtiin kaupat. Olin tilannut häneltä 5 reilua Valamonruusu juurakkoa 5e kpl, 5 reilua Juhannusruusu juurakkoa 5e kpl ja ison kasan (usean metrin alalle) Tuoksuvatukan juurakoita. En itse päässyt kaupunkiin joten mieheni haki "juurakot" sovitusta paikasta. Ne oli pakattu jätesäkkeihin. Maksoimme kaiken sovitusti käteisellä.

Tässä vaiheessa olisi pitänyt tajuta tarkastaa mitä pusseissa on. Miehen kotiin saavuttua menin innoissani tutkimaan kasveja. Pettymys oli melkoinen. Valamonruusu "JUURAKOT" oli pienen pieniä n. 5cm korkeita taimen alkuja! Maksoin yhdestä ainoasta hentoisesta 5cm korkeasta taimesta 5e kpl! Olin tilannut juurakoita 5e kpl ja sain pieniä taimen alkuja. Juhannusruusut oli taas 5 pitkää 1m korkeaa vitsaa jotka oli katkaistu penkistä maan päältä, juuria ei oltu vaivauduttu kaivamaan mukaan ollenkaan. Voi että olin pettynyt. Tuoksuvatukkaa oli pienen puskan verran, ehkä 25cm halkaisijaltaan alalle. Tunsin itseni todella petetyksi.

Soitin heti myyjälle. Reklamoin asiasta ja hän kuunteli sujuvasti ja pahoitteli. Lupasi laittaa jotain muita taimia tilalle. Istutin taimet maahan. Tuoksuvatukkaa lukuunottamatta kaikki kuoli. Mikään kun ei kasva maassa ilman juuria. Soitin myyjälle taas ja hän lupasi lähettää kaikki uudet taimet ja hieman ylimäärästäkin korvaukseksi.

Mitään ei kuulunut. Laitoin useasti viestiä, vastaus oli juu ensiviikolla, juu ensikuussa jne. Tuli syksy. Soitin hänelle ja kysyin mitä hän meinaa. Töykeä vastaus oli että hän on kipeänä eikä siksi ole ottanut yhteyttä mutta nyt tuo taimet heti ensiviikolla, milloin mitäkin selitystä. Eipä kuulunut. Usean yhteydenoton jälkeen, kun lumi oli satanut jo maahan, luovutin.


Tiina
Amatööri
Amatööri

Viestien lukumäärä : 2
Pisteet : 4
Kunnia : 0
Join date : 17.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Epäluotettavat myyjät Empty Vs: Epäluotettavat myyjät

Viesti  Tiina Ti 5 Maalis 2013 - 1:29

Sama myyjä kauppaa taas puun taimia.. Olkaahan varovaisia.

Tiina
Amatööri
Amatööri

Viestien lukumäärä : 2
Pisteet : 4
Kunnia : 0
Join date : 17.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa