Avaimet.....
Sivu 1 / 1
Avaimet.....
Löytöpalkkiota ainakin avaimista saa jäädä odottamaan hakijan omantunnon mukaan.
Kerran löysin avainnipun, jossa useampi avain, varmaan kotiavain, työpaikan jne. Jäin linja-autosta asian takia poliisiaseman kohdalle, josta kotiin pidempi kävelymatka (ja huom pakkanen). Asemalla sisääntulotarkastus, jossa vehdattiin lastenvaunujen metalliosien ja vyöni takia. Sitten vuoronumero ja odotetaan. Pääsin luukulle ja kerroin mistä & milloin löysin. Vastattiin kiitos. Jäin hämmästyneenä paikalle, johon virkailija sanoi, että voin halutessani jättää yhteystietoni, JOS tavaran kadottaja haluaa maksaa löytöpalkkion, kun pakkohan ei ole. Arvatkaas, sainko vaivasta mitään palkkiota...ensi kerran saa joku muu noukkia avaimet kadulta ja palautella.
Kerran löysin avainnipun, jossa useampi avain, varmaan kotiavain, työpaikan jne. Jäin linja-autosta asian takia poliisiaseman kohdalle, josta kotiin pidempi kävelymatka (ja huom pakkanen). Asemalla sisääntulotarkastus, jossa vehdattiin lastenvaunujen metalliosien ja vyöni takia. Sitten vuoronumero ja odotetaan. Pääsin luukulle ja kerroin mistä & milloin löysin. Vastattiin kiitos. Jäin hämmästyneenä paikalle, johon virkailija sanoi, että voin halutessani jättää yhteystietoni, JOS tavaran kadottaja haluaa maksaa löytöpalkkion, kun pakkohan ei ole. Arvatkaas, sainko vaivasta mitään palkkiota...ensi kerran saa joku muu noukkia avaimet kadulta ja palautella.
Aa99- Vierailija
Juu u..
Tottahan tämä on, mutta mieti omalle kohdalle. Haluatko että hukkaamasi tavara olisi turvallisesti poliisiasemalla. Itse olen ollut todella kiitollinen ihmisille jotka ovat palauttaneet lompakkoni poliisiasemalle pariin otteeseen viemättä mitään. Onneksi täältä löytyy semmosiakin ihmisiä Ei minulla ole rahaa maksaa löytöpalkkioita työttömänä Maksaisin jos laskuiltani voisin. Hyvää hyvyyttä ihmiset tekevät tätä ei raha palkkion takia... Ps: Itse hukkasin tässä 300e puhelimen ja eipä ollut poliisiasemalla
Tottahan- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
La 11 Kesä 2016 - 7:56 kirjoittaja Arja H
» Matkalaukun ostaja 8.6.2016/kuopionkirppari.fi
Pe 10 Kesä 2016 - 8:04 kirjoittaja Arja H
» Hyvä kuopionkirppari.fi
Ti 24 Marras 2015 - 10:23 kirjoittaja Arja H
» Kadonnut kännykkä 2.7.2015
Pe 3 Heinä 2015 - 23:26 kirjoittaja Vierailija
» löydetty avain